środa, 10 października 2012

włosy rosną jak na drożdżach

Widziałam wczoraj filmik, w którym była mowa o akcji picia drożdży, od razu weszlam tez na bloga http://anwena.blogspot.com/2011/08/akcja-wosomaniaczek-wosy-rosna-jak-na.html gdzie mowa jest o calej akcji. Niestety teraz nikt na blogu nie prowadzi takiej akcji, a zawsze latwiej sie zmotywowac, szkoda..Mimo to postanowiłam pić drożdże, zależy mi żeby szybko zapuścić teraz włosy.

Mój sposób wygląda tak: jedna piąta kostki drozdzy zalewam wrzatkiem i odstawiam na godzine. Pózniej zalewam mlekiem i staram sie czyms przegrysc, smak tego napoju naprawde jest strasznyyy..Mam nadzieje ze akcja wypali, ze sie nie zniechece i bede mogla sie juz neidlugo pochwalic efektem:)

1 komentarz:

  1. hmmm brzmi interesująco ale smakuje do kitu, co ?? :)

    OdpowiedzUsuń