niedziela, 14 października 2012

puder mineralny Jadwiga

Dzisiaj o pudrze sypkim do skóry tłustej i trądzikowej firmy Jadwiga. Jego koszt to ok. 20zl za pojemnosc 25g(czyli jak dla mnie ilosc nie do zuzycia, mozna od razu zalozyc, ze z kims podzielimy sie naszym pudrem:)). Zawiera mieszankę glinek - zielonej, białej i żółtej i w ten sposób ma leczyć zmiany trądzikowe i działać przeciwzapalnie. Skóra po jego użyciu ma być przez wiele godzin matowa. Ma łagodzić podrażnienia i regenerować. Jest to produkt transparentny. To tyle, co ma do powiedzenia na ten temat producent.
przepraszam za wygląd opakowania, 
ale niestety bardzo szybko się niszczy:/

Teraz moje spostrzezenia co do produktu. Rzeczywiscie od kiedy go używam mam mniej problemów z cerą, chociaż w tym samym czasie, kiedy zaczelam stosowac puder wprowadzilam kilka zmian do mojej pielęgnacji. Jednak moge powiedziec, ze na pewno nie zapycha, nie czuc go mogno na skórze, nie obciąza jej i nie daje efektu "tapety". Nie zgodzę się co do tego, ze jest transparentny - niestety bieli twarz i trzeba dobrze sie nagimnastykować, zeby nie bylo go widać(przynajmniej na mojej skorze tak wyglada, mam w kolorze skóry żołty pigment więc może dlatego tak zauważalne jest bielenie). Rzeczywiscie skóra jest po nim  matowa, najdłużej kiedy jest w odpowiedni sposób nałożony, czyli anjpierw wpracowany w skórę, pozniej jego nadmiar usuwam pędzlem. Czy polecam?na pewno teraz, kiedy wiem już jak działają pudry mineralne raczej nie będe używała innych. W tym przypadku jednak odstasza mnie bielenie skóry, jeśli jednak masz jasną karnację - na pewno polecam:)

Z Jadwigi mam też zamiar przetestować ich papkę przeciwtrądzikową, narazie jednak musze zuzyc inne produkty.

Na koniec mały bonusik :


Udanego dnia wszystkim:)

1 komentarz:

  1. mialam kiedys ta papke i puder tez papka nawet pomagala ale puder to niewiem czy cos robil nie zauwazylam jakos specjalnie

    OdpowiedzUsuń