sobota, 20 października 2012

olejki do twarzy

Wspominałam już kiedyś, że bardzo lubię pielęgnację naturalnymi kosmetykami. Zainteresowałam się nimi jakiś rok temu, głównie oglądając filmiki TheCurlyGal - dziewczyna ma naprawdę ogromną wiedzę na ten temat, jeśli ktoś ma ochotę zainteresować się tematem to serdecznie zapraszam do niej. Oczywiście nie przerzuciłam się w 100% na naturalne kosmetyki - jak narazie nie znalazłam kremu na dzien z przyjemnym składem, lubie też używać kosmetyków do ciała o intensywnym zapachu, więc najczęściej też mocno perfumowanych. Jeśli chodzi o pielęgnację twarzy mam kilku swoich ulubieńców.





Są to:
-serum do twarzy Granat - pochodzi z sklepu Biochemia urody, skóra jest po nim ładnie nawilżona, przestaje się tak mocno przetłuszczać, nie zapycha skóry, pomaga leczyć niedoskonałości, nakładam je na całą twarz na noc.

-olejek herbaciany - całkiem popularny kosmetyk, działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie, nakładam punktowo na niedoskonałości.

-olejek pichtowy - dobrze działa na zakórniki (można go wymieszać z naftą kosmetyczną i przecierać taką mieszanką twarz) lub stosować go punktowo.

-olejek tamanu - moj faworyt, mimo że jego zapach naprawdę nie zachęca:/  również zakupiony na Biochemii Urody, ładnie leczy skórę, pomaga pozbyć się blizn potrądzikowych.

Ogólnie muszę napisać jeszcze jedną rzecz - w moim przypadku było tak, że niewiele z kosmetyków do cery mieszanej i leczenia trądziku pomagało mi, dopiero kiedy spróbowałam olejków i przestalam moją skórę tak mocno przesuszać jej stan bardzo się poprawił.

A jakie są Wasze ulubione naturalne kosmetyki?
Pozdrawiam:)

2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam arganowy :) używam go na twarz, na włosy i na ciało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten olejek tamanu by mi sie przydal :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń