poniedziałek, 15 października 2012

sklep kalina kosmetyki naturalne

tak, tak wiem, ze nie powinnam tak szalec z postami i wogole nieladnie jest sie chwalic no ale..doczekalam sie paczki ze sklepu sklep kalina:)). Kosmetyki zamówiłam pod koniec zeszlego tygodnia a dzisaj są juz u mnie. O sklepie i kosmetykach dowiedzialam się od Megilounge. Narazie nie bede mówic nic o kosmetykach, oprócz tego, ze bardzo ladnie pachną - myślę, że recenzja pojawi się za jakiś czas. Miłym prezentem od sklepu kalina była próbka glinki:)


3 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię gdy kosmetyki ładnie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma to jak zakupy :))) muszę zerknąć co to za sklep, oglądam Megi, ale jakoś mi umknęło

    OdpowiedzUsuń
  3. też zrobiłam u nich spore zamówienie :) tylko obługę klienta muszą bardziej ogarnąć ;)

    OdpowiedzUsuń