środa, 19 września 2012

wake me up..

Ostani czas jest dla mnie stresujący i chociaż staram się zajmować czymkolwiek innym i spedzać wolny czas na relaksowaniu się, problemy co jakis czas poprostu mnie przytlaczaja. Trudno zając się czym innym kiedy cos waznego wisi nad glowa i przesladuje dzien i noc :P . I tak zamiast cieszyc się resztkami lata, chociaz ostanio pogoda nie rozpieszcza, mam ochote przespac ten miesiac i obudzic się w pazdzierniku. Dlatego po glowie chodzi mi czesto piosenka:


Chyba każdy ma czasem takie momenty, ale bedzie dobrze, MUSI byc:)

2 komentarze:

  1. Będzie dobrze, głowa do góry :)
    Czasem nie warto się tak przejmować, i zamartwiać a skupić na pozytywnych rzeczach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, to ta jedna z piosenek którą sobie puszczam jak mam zły humor ;D

    OdpowiedzUsuń